wtorek, 7 kwietnia 2015

Cześć ;)

Cześć ;)

Wicie chciałam napisać nowy post ale jakoś... sama nie wiem chyba nie mama motywacji.

Pod tym postem chciała bym  ( wiem to głupie) ale chciała bym usłyszeć was, chce zobaczyć czy jest tu ktoś komu tak jak mi zależy na tym blogu.

Ja wiem ze w ostatnim czasie mało się tutaj nowości pojawia ale, hmm... brak czasu.

Umówmy się więc tak, że każdy z was (wiem że wam się tego nie bd chciało ale może jednak) zostawi po sobie jakiś komentarz, jaki kol wiek :)
Może on nawet być krytykujący.

Pozdrawiam :*

4 komentarze:

  1. Czytam i z każdym rozdziałem nie mogę doczekać się następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Ludzie! Zawalczy o to by pojawił się nowy rozdział !!!!
    Zróbmy tu burze komentarzy niech autor się zmobilizuje :D :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Ja jestem za ! Można by coś zrobić, bo ten blog jest świetny !
    I <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  4. hej czy ktoś wie czy na tym blogu coś jeszcze się pojawi?

    OdpowiedzUsuń