niedziela, 3 listopada 2013

Kochani!

Zakualizowałam wiadomości dotyczące bohaterów jeśli jest ktoś ciekawy to zapraszam do zapoznania się z ich krótką biografią.

 

Dodatkowo dziękuję za nominacje do LBA. Zostałam już kolejny raz nominowana do tej nagrody, dawniej to olewałam, a teraz postanowiłam zrobić inaczej.

Nominację dostałam od

 

 Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

 

 Pytania od Catvang:
1. Jak masz na imię?
Marysia
2. Dlaczego założyłaś bloga?
Bo miałam inny pomysł na historię głównych bohaterów i chciałam się nią podzielić z innymi
3. Ile masz lat?
około 17
4. Od kiedy piszesz bloga?
Od 12 lipca 2013
5. Twoja ulubiona postać z Violetty i dlaczego właśnie ona?
Leon - jest on bardzo pozytywnym chłopakiem, odpowiedzialnym itp
6. Twój ulubiony blog?
Hmm... śledzę wiele blogów więc nie mogę się zdecydować na jeden.
7. Twój pierwszy przeczytany blog to...?
Łoł to było dawno i już nie pamiętam
8. Czy masz płytę z Violetty?
Płyty niestety nie mam :(
9. Twoja ulubiona piosenka z Violetty i dlaczego ona?
Ser Mejor  i wiele, wiele innych
10. Dlaczego oglądasz Violettę?
Zaczęło się od mojej siostry która pilnie strzegła telewizora o godzinie 16 z nudów i braku chęci iścia do drugiego pokoju zaczęłam oglądać Violette wraz z nią, i tak doszło to tego że śledzimy każdy odcinek
11.  Co myślałaś o serialu Violetta po obejrzeniu kilku odcinków?
Hmm... "Że ta dziewczyna jest zdrowo rąbnięta, miesza tylko chłopakom w głowach, a w ogóle co Tomas i Leon w niej widzą?!" Teraz myślę że dalej nie do końca się jej poukładało w główce" Ale i tak ją lubię.

Moje blogi które nominuję to:

Pytania:
1. Twoje Imię?
2. Ile masz lat ?
3. Powód założenia bloga?
4. Kogo lubisz w serialu Violetta najbardziej?
5. Co lubisz robić w wolnym czasie?
6 Kim chciał / chciała byś być w serialu Violetta?
7. Którą piosenkę lubisz najbardziej?
8. Jakie przesłanie ma dla ciebie Violetta?
9. Ulubiony moment w serialu?
10. Co daje ci twój blog?
11. Dla czego oglądasz Violette?

3 komentarze: